Kiipulasta pidetään, käy ilmi vuoden 2024 asiakaspalautteen vastauksista. Varsinkin Kiipulan henkilökuntaa arvostetaan. Henkilöstö sai koko Kiipulassa keskiarvoksi 4,6 väittämässä Henkilökunta on ystävällistä ja palveluhaluista. Ammattitaitoisuudesta henkilökunta sai keskiarvon 4,5. Asiakaspalautteen arvosteluasteikko on välillä 1–5.
Kaikkien väittämien keskiarvo koko Kiipulasäätiössä oli 4,5. Matalin arvosana annettiin väittämälle Voisitko suositella yritystä muille. Sen keskiarvo oli 4,1.
Myös Kiipulan saama avoin palaute on hienoa. Kiipulan ammattiopiston palautteessa kehuja saavat joustavuus, henkilökunta, avun saaminen sekä turvallinen ympäristö. Kehitysehdotuksissa toivottiin lisää etäkursseja, vähemmän melua sekä lisää istumapaikkoja ja tiedottamista. Eri palveluiden osalta kehuja sai varsinkin henkilöstö ja palvelun laatu.
Palautteet ovat olennainen osa säätiön toimintaa ja varsinkin sen kehittämistä. Kyselyn perusteella esille tulevat mahdolliset ongelmat sekä kehittämisideat käydään läpi palveluittain ja niihin pyritään tarttumaan mahdollisimman nopeasti. Esimerkiksi ruuhkautuneisiin ruokalapalveluihin on tehty uudenlaisia porrastuksia ja kokoustilojen ilmastointia sekä tekniikkaa on parannettu.
Kiipulasäätiö kerää jatkuvaa asiakaspalautetta palautelomakkeilla, joissa asiakkaat arvioivat eri palveluiden kokemuksiaan. Vuonna 2024 vastaajia oli yhteensä 931.
Palautetta kerätään erikseen seuraavista palveluista:
- Kiipulan ammattiopisto
- Myyntipalvelu
- Kuntoutus- ja valmennuspalvelut
- Miinantori ja Kiipula Gardens
- Ruokala Rustholli
- Kiipulan autohuolto
- Kiipula Guest House
- Avire Oy